МОЄ ПОРТФОЛІО



Вітаю Вас в моєму віртуальному кабінеті! 

Цей блог створено для тих кому цікаві питання розвитку дітей дошкільного віку та питань сімейної психології. На сторінках блогу Ви знайдете відповіді на те, що Вас турбує. Інформація корисна та цікава як для педагогів так і для батьків.Буду рада нашій взаємодії і запрошую до співпраці! 


Я, Черкашина Діана Миколаївна, практичний психолог Кропикницького закладу дошкільної освіти № 74 "Золотий півник". Член ВГО "Арт-терапевтична асоціація" у Кропивницькій області.

Освіта вища. Навчалась в Кіровоградському педагогічному університеті ім. В. Винниченка з 2000 по 2005 рік за спеціальністтю вчитель образотворчого мистецтва та практичний психолог в закладах освіти.

Кваліфікаційна категорія «Спеціаліст першої категорії»

Стаж роботи 16 років.

Методична тема : «Використання елементів арт-терапії в роботі практичного психолога в ДНЗ».

В своїй роботі я постійно розвиваюсь та підвищую свій професійний.

 Самоосвіта

 



Мета психолога в ЗДО полягає у забезпеченні оптимальних соціально-психологічних умов для збереженняпсихологічного здоров‘я дитини, сприянні повноцінного розвитку її особистості у родині й дитячому садочку та формування її як суб‘єкта життєдіяльності.

Одним з ефективним напрямком роботи в дошкільному закладі є арт-терапія, як спосіб цілісного розвитку і тому активно використовую його, як в роботі з дітьми, так і з дорослими.

ХОЧУ ВАС ПОЗНАЙОМИТИ !

Арт-терапія - безпечний та екологічний метод надання психологічної допомоги через художню творчість, який не має протипоказань і обмежень, не вимагає наявності художніх здібностей, тому є доступним і зрозумілим для кожного. Проте, не зважаючи на усю свою простоту і доступність, арт- терпія є глибинним методом впливу, розвитку і змінення свідомих і неусвідомлюваних сторін психіки особистості під дією різних форм мистецтва.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ,  що  арт-терапія є одним з найефективніших і найдієвіших методів у  роботі з дітьми ,  адже емоції, які відчуває дитина, не завжди є зрозумілими для неї, труднощі і проблеми, які вона переживає,  не можливо виразити вербально, а психотравмуючі ситуації, з якими зустрічається дитина у власному життєвому досвіді, є неусвідомленими. Продукти образотворчої діяльності (малюнок, ліплення, казка) є об'єктивним свідченням станів та переживань дитини, відображенням її внутрішнього світу, тому  арт-терапія  в особливій символічній формі дозволяє  дитині виражати свої емоції та переживання, передавати свій настрій та почуття.

Переконавшись на практиці ХОЧУ ЗАЗНАЧИТИ, що методи арт-терапії сприяють розвитку особистості й дозволяють дитині спілкуватись  своєю «унікальною мовою»: «мовою» кольорових малюнків, чарівних казок, захоплюючих ігор та незвичайних іграшок.

Чи працює цей метод? Чи є він дієвим? На ці та інші питання я з радістю відповім та переконаю Вас у дієвості, унікальності, багатофункціональності , доступності методу аттерапія для роботи з дітьми та дорослими. 


                    

Немає коментарів:

Дописати коментар